Not resolved
1.0
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website
1 comment

Please save your money and spend it elsewhere. This company is extremely unreliable and unethical. I ordered a custom wig priced at over $500 and the company assured me they would be able to make deadline. The week the piece was due to arrive I called on several occasions to check the status of the piece. I received the run around and was told to call back on 3 different occasions. The last day I called (3 days before the wig was due to arrive) I left a message expressing concern. A male contacted me and assured me everything was ok and I would receive the order on time, then a few hours later I receive a refund notice to my paypal. When I text the company this is what they responded with:

"I told you I would have it to you on yesterday . And you called back again today and sent a message . So, we figured either you were in a rush it you didn't have faith so we refunded you"

I'm sorry but if I'm spending over )$500 and continue to get a run around, I'm going to inquire. The piece was supposed to be for my birthday and they were intentionally vindictive and unprofessional when they were the ones in the wrong.

DO NOT USE THIS COMPANY.

My opinion is that the company messed up or could not fufill the order, and used my inquiries as an excuse and a scapegoat.

I ended up overnighting a piece from an Etsy vendor and coloring myself.

Reviewer is in unhappy mood. Please immediately contact the author of this review to discuss order processing issue of hair everywhere shipping service. Hair Everywhere needs to read this review and look into the issue (if any) according to poster's claims.

Other people also mentioned hair everywhere shipping service in their reviews. You may find this information helpful for further shopping at Hair Everywhere.

Had an Experience with Hair Everywhere?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
Anonymous
San Antonio, Texas, United States #1209231

Sounds Fishy! Why so many calls before it was even due! Sounds like a PIA customer that's not always right!

You May Also Like

Advocare - Supplement Review from Katy, Texas Advocare "I have had a severe allergic reaction to advocares MNS C & crave check. Face,ears, & neck swelled up after two days on it. Not sure if I'll get my..." Read more Hair Everywhere - Hair Extension Review Hair Everywhere "Terrible customer service from Todd .... I ordered loose wave and received something totally different when I told him about error he was fine. Then when i took picture of..." Read more Iheartmacros 16 Week Personal Macro Coaching Fitness Program Review from Ogden, Utah Iheartmacros "BEWARE!!! I purchase from this trainer a 16 week training and basically got NOTHING out of her... She didn't check in weekly, didn't have a weekly change up of exercise,..." Read more HoWigs - Remy Human Hair Wig Review HoWigs "Subject: returns & refund ME: Message: Hello, I received my wig today, on 11/03/2016. I am not satisfied with my order.  The hair feels hard, looks and feels like synthetic...." Read more Woofgang Bakery And Grooming Fleming Island - Poor Customer Service, Privacy Information Violation, Harrassment Woofgang Bakery And Grooming Fleming Island "I had purchased a harness from Woofgang Bakery on the 4th of September 2017 (few days prior to Hurricane Irma). My family and I were forced to evacuate Middleburg Florida..." Read more Mattress Firm - Great salesman, lousy mattresses Mattress Firm "Phil Hudson, the manager of the Plymouth, MA Mattress Firm, has been wonderful and solicitously professional, trying his best to get me not only a good deal but a good..." Read more Resella Pharmaceuticals - Fake company , please local police should arrest them Resella Pharmaceuticals "in july i bought 5x Calcium Hydroxyapatite Microsphere Gel with order number #2635 with track number UA377288431US and UA377288431US using usps, however my package never come until now, i try..." Read more Jawbone - $150 band was broken in less than a year and I’ve received no compensation or adequate customer support Jawbone "My UP3 band was broken in July 2016 and I opened my first ticket using Jawbone support page on July 20th, 2016 I was asked for detailed information about the..." Read more